יום שני, 9 במרץ 2015

כעסים האשמות וטענות והקשר למיניות





כעסים האשמות וטענות והקשר למיניות
לאחרונה, שוב ושוב אני נתקלת בגברים נשואים או גברים בזוגיות שהרימו ידיים והתייאשו מהמיניות בחייהם.
כולם שואלים אותי:  "למה זה קורה" ?
במאמר הזה אני רוצה להיכנס לעובי הקורה ולהסביר מה באמת גורם להדרדררות של המיניות בתוך חיי הנישואין / זוגיות.
בהתחלה...
בתחילת הזוגיות עוד לפני הנישואין הקשר מלא באהבה כל אחד מחפש להעניק אחד לשני מחפשים את הזמן של להיות ביחד והמיניות כפועל יוצא מכך פורחת.
אפילו אם הזוג עובר לגור ביחד הרבה פעמים מוותרים על דברים כדי לא לריב או להתווכח ואם ישנן אי אלו מריבות לרב הן נפתרות במיטה כ"סקס פיוס".
בהמשך...
השינוי מתחיל אחרי הנישואין כאשר יש הרבה התחייבויות על הראש הטענות הכעסים והאשמות תופסים מקום של כבוד, כל אחד מהצדדים מאשים את האחר בלי להבין ולקחת בחשבון את ההשלכות לכך. האשמות הדדיות לעולם אינן מביאות עימן פתרונות מעשיים ונכונים.
או כאשר בקשר הזוגי מתחילים לקבל דברים כמובן מאליו והתגובות אחד כלפי השנייה באים ממקומות פחות אוהבים. ברגע שאנו מרגישים מובנים מעליהם היחס שנקבל ישתנה בעצם וכך גם ישתנה היחס שנעניק.
ההאשמות כמו היחס המשתנה יוצרות ריחוק בין בני הזוג כאשר כל אחד בונה סביבו מעין חומת הגנה פנימית וכשיש ריחוק שכזה בהכרח המיניות נפגעת.
חשוב להזכיר שמיניות היא חיבור וחיבור מגיע לפני הכל מהלב אך כשיש האשמות וכעסים, או חוסר יחס ותשומת לב, הלב נסגר וכשהוא נסגר נמנע חיבור הן ברמה הרגשית ובמיוחד ברמה המינית, כאן מתחיל שלב של התחמקויות, חוסר רצון למיניות ותחושת דחייה של אחד הצדדים.
אז מה עושים?
משנים גישה ! במקום להאשים הופכים את המטבע, עלינו להגיע לצד השני,  לפתוח את הלב ולהגיד מה אנו צריכים, באיזה מקומות אנו נפגעים.
כשאנו פותחים את הלב הדברים שאנו משתפים נכנסים ללב של הצד השני והוא יכול להכיל אותנו להבין אותנו וגם להשתדל שיעשה לנו טוב, זהו השלב שבעצם שני הצדדים פותחים את הלב, התקשורת תהיה טובה יותר והחיבור הרגשי מהלב חזק יותר.
לעולם עלינו להתייחס לבני הזוג שלנו במשנה חשיבות ולזכור שהם אינן מובנים מעליהם, הנוכחות שלהם בחיים שלנו מותנה ביחס שיקבלו מאיתנו. ככל שנקפיד לשמור על יחס אוהב, איכפתי, חברי, מפרגן ותומך כך ירגישו בני הזוג עד כמה הם חשובים בחיינו.
שימת לב לשתי הנקודות הללו תעצים את הקשר הזוגי ובהכרח גם תתרום לחיזוק החיבור המיני והתעצמותו.

תגובה 1:

  1. נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים להפסיק לשכוח מהנישואים ולהמשיך בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. סבלתי כל כך מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אלי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזוהי עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס ד"ר אלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לד"ר אלאבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב. , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחייך, תבנית הכישוף של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל dralaba3000@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

    השבמחק