יום שבת, 21 בפברואר 2015

קנאה, אובססיביות, דחייה ונטישה ומה הקשר ביניהם בכלל?




קנאה, אובססיביות, דחייה ונטישה ומה הקשר ביניהם בכלל?

כמה פעמים בחיינו שמענו על זוגות שהאשה מספרת שבן זוגה קנאי, לא מאפשר לה ללכת לפגוש חברות לשתות קפה איתן, חושש כל פעם שגבר אחר "מתחיל" איתן והקנאה מעבירה אותו על דעתו, ישנם אף שהופכים לאובססיביים ומנסים לנהל את חיי האשה, בקושי נותנים לה לצאת מהבית בלעדיהם, ויש אף שמגיעים עד כדי אלימות.

אז למה בעצם זה קורה ? מהיכן זה מגיע?
מצבים של קנאה ואובססיביות בדרך כלל מגיעים כתוצאה מאיזו שהיא חווייה של נטישה או דחייה שהגבר עבר באיזשהו שלב בחייו זה יכול להיות גם מהילדות ואפילו כתוצאה מגירושין של ההורים, לפעמים גם מבגידה כך קורה שגבר שחווה נטישה או דחייה או שניהם יחד התת מודע שלו יוצר מגננה בתוכו על מנת שלא יפגע פעם נוספת ובכל מקרה שהוא חווה שוב תחושת נטישה או דחייה "נלחץ כפתור" התרעה שמזהיר אותו מפני פגיעה נוספת שמזכיר את חווית המקור (כלומר הדחייה או הנטישה המקורית), דבר המעורר אצלו תגובה של קנאה או אובססיה.

הקשר בין נטישה ודחייה להתפתחות בעיות מיניות
דחייה ונטישה יכולות להוביל לבעייה ב"לסמוך" או לתת אמון. לעיתים חוסר האמון מתבטא נשאר כלפי מושא החווייה המקורית ולעיתים משליכים על כל אדם שבא איתם במגע כולל כלפי בת הזוג, למרות שהיא מבחינתה לא עשתה שום מעשה שראוי לחוסר אמון או שלא יסמכו עליה.
תגובה נוספת של התת מודע במצב שהגבר חווה תחושות חוזרות ונשנות של נטישה ודחייה (שהן לא בהכרח אובייקטיביות בהתאם למציאות אך זו תחושתו) ועל מנת להגן עליו מפגיעה נוספת היא שהתת מודע יוצר בעיות מיניות כמו שפיכה מוקדמת או חוסר בזקפה או זקפה חלקית. כל אלה נוצרים כתוצאה מאותה נטישה ודחייה מקורית.
אז מה עושים ?
זהו השלב שבו צריך להתמודד עם החווייה המקורית להעלותה מהתת מודע, להבין מהי באה ללמד אותו, לשחרר אותה ולהחליף חווייה שלילית בחווייה חיובית. זה בעצם כמו סוג של delet על אותה חוויה מקורית והכנסת "תוכנה" חדשה חיובית לתת מודע.

עם זאת חשוב לציין שלא מחייב שכל גבר שעבר נטישה ודחייה יהיה קנאי ואובססיבי או יחווה בעיות מיניות, קיימים מצבים שבהם גבר שחווה נטישה ודחייה השאיר את החווייה המקורית בצד ולכל אחד בנפרד נתן את ההזדמנות כך שהאמון לא נפגע כולל לא עם בת הזוג וכך נמנע מלהגיע לאיזושהי בעיה מינית.

2 תגובות:

  1. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומלל בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של דר אפטה שעוזר לה כשהיא לא יכלה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה עשתה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/ווטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק
  2. היי, אני כל כך מתרגשת לקבל בחזרה את הנישואים השבורים שלי ואת בעלי בחזרה אחרי שהוא עזב אותי ואת שני הילדים שלנו בשביל אישה אחרת. אחרי 8 שנות נישואים, בעלי ואני ניהלנו ויכוח אחד עם השני עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם יותר. ניסיתי להיות חזקה רק בשביל הילדים, אבל לא יכולתי לשלוט בכאבים שעינו אותי, הלב שלי התמלא עצב וכאב, כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושבת עליו כל יום ולילה ואני תמיד רוצה שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרדת והייתי צריכה עזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אפטה יכול לעזור לי לחזור מהר , אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה, ואז הוא עשה לי (Love Spell). 48 שעות לאחר מכן, בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי ולילדים, כל כך מדהים!! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. אז, מאותו יום ואילך, נישואינו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר APATA. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט. ד"ר אפטה הוא גלגל כישוף אמיתי ועוצמתי שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדים שלי בעת צרה אם אתה כאן וצריך את האקס שלך בחזרה או את בעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, צור קשר עם הקוסם החזק הזה עכשיו. הנה איש הקשר שלו: שלח לו דוא"ל לכתובת: drapata4@gmail.com, אתה יכול גם לשלוח לו Whatsapp/viber עם המספר הזה (+66 81 302 8552), תודה

    השבמחק