יום ראשון, 18 בינואר 2015

מיניות זה בפה שלך




מיניות זה בפה שלך
כנשים חלק גדול מאיתנו חולמות על זוגיות וכשיש לנו זוגיות רוצות שתהיה מדהימה, מכילה, עוטפת, אוהבת, קשובה, ושתכיל בתוכה מיניות אוהבת.
נשים יקרות ואהובות אני כותבת  במיוחד בשבילכן.
למילים שלנו יש  כוח חזק מאוד ועוצמתי ויכול להעלות למעלה או להוריד אותנו לייאוש, דכאון עד כדי שנאה עצמית. איזו השפעה אנו רוצות שתהיה למילים שלנו על בן הזוג או על הגבר שרק הכרנו ? וזה רלוונטי לנשים שבתחילת מערכות יחסים וגם נשים בסטוצים

האם במיניות הגודל הוא שקובע או שמא החיבור שנוצר ביניכם כן אני מדברת על אותו חיבור אנרגטי אותו סינכרון של אנרגיה נשמתית שמתערבב ולוקח אותנו ל"היי" הכי גבוה שיש.

אני רוצה לספר לכן סיפור אמיתי אחד מיני רבים שאני נתקלת בהם מדי יום בטיפולי בגברים. אצל גבר שהגיע למיטה עם אשה שהכיר ושמע ממנה "זה כל מה שיש לך? זה כל מה שאתה מסוגל ?" התעוררו בעיות תפקוד מיני קשות. הוא סובל מחרדה, מאימפוטנציה, שפיכה מוקדמת, הבטחון העצמי שלו והבטחון שלו במיניות של עצמו ובאיבר מינו יורד לטמיון והוא פיתח בעיות בתפקוד המיני שלו. אותו גבר אמר לי שהוא מיואש, הוא פוחד להתקרב לנשים ואין לו בטחון עצמי.

אז אם אתן רוצות מיניות טובה תחשבו לפני שאתן מדברותותגידו את הדברים המחזקים, את  הדברים השליליים במיטה תשימו בצד. הם לא יחברו ביניכם אלא ירחיקו.

כבוד הוא הדדי, מי שנותנת כבוד לגבר בכל סיטואציה, בהכרח תקבל אותו בחזרה והערך המוסף הוא שאף אחד לא יסבול משום בעיות אלא להיפך תחוו חיבור נפלא ועוצמתי של זוגיות ומיניות טובה.
ברור לחלוטין שאם אינך מעוניינת להמשיך את הקשר עם אותו גבר זו הבחירה שלך, חשוב שתמצאי את המילים העדינות ביותר כדי לא לפגוע או לפחות למזער את הפגיעה בצד השני עד כמה שאפשר.

האם את רוצה להיות אחראית על בעיות התפקוד המיני של הגבר שלך ?
כדאי לזכור שמיניות זה בפה שלך.

מאחלת לך זוגיות ומיניות מושלמת אוהבת עוטפת ומכילה

לי-אור להב
מטפלת בבעיות מיניות גבריות דרך התת מודע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה